Sprievodca nákupom

Doba doručenia je zvyčajne 2 – 5 pracovných dní*
Podľa veľkosti tovaru vám bude ponúknutý zoznam vhodných dopravcov. Napr. sa vám zobrazí iba obmedzená ponuka bez možnosti doručenia na výdajné miesta a do balíkomatov. Dopravca objemný balík nedoručí a vracia ho späť do skladu.
Máte možnosť nás navštíviť na adrese Lípová 1986, Český Těšín a osobne si vyzdvihnúť zásielku v pracovnej dobe od 8:00 do 14:00. V inom čase po dohode.
*Pri výrobe štítkov na mieru sa dodacia lehota predlžuje až na 7 dní
OSOBNÝ ODBERCena doručenia od 2 EUR
Pri nákupe nad 120 EUR máte dopravu od nás zadarmo
Za zásielku zaplatíte iba jedno poštovné, aj keď je rozdelená do dvoch balíkov.
Dobierka činí 1,5 EUR *
* Prepravná spoločnosť určuje, akým spôsobom uhradíte dobierku. Prosím, overte si podmienky platby u zvoleného dopravcu.
Ďakujeme, že nám pomáhate znižovať množstvo obalového materiálu a ekologickú stopu dopravy tým, že si objednáte aspoň za 12 EUR. Pri objednávkach s nižšou hodnotou účtujeme poplatok 1,2 EUR.


Balíme s maximálnou starostlivosťou
Robíme všetko pre bezchybné doručenie
Náš tovar je špecifický, preto je naším hlavným cieľom maximálna ochrana pred poškodením počas prepravy.
Pred zabalením tovar starostlivo kontrolujeme. Naše „baličky“ sú veľmi dôsledné a starostlivé. Majú doslova talent na to, ako poskladať tovar do krabice tak, aby sa nepoškodil a bol pevne ukotvený.
Napriek tomu sa môže stať, že vám tovar príde poškodený. Reklamácie vybavujeme rýchlo a bez zbytočných prieťahov.
Čo robiť pri problémoch s doručením?
Zásielka nebola doručená (strata dopravcom)
Ak zásielka ešte nebola doručená, reklamujte, prosím, u konkrétneho dopravcu. Následne nás informujte, zásielku vám odošleme znovu, aby ste nemuseli čakať na svoju objednávku.Zásielka nebola doručená do 7 pracovných dní
Ak nemáte žiadnu správu o doručení, kontaktujte nás a okamžite preveríme, prečo zásielka ešte neprišla.Viditeľne poškodený balík (zvonku)
Spíšte s dopravcom reklamačný protokol a balík prevezmite s výhradou alebo ho nepreberajte. Prosíme, pomôžte nám minimalizovať náklady, ktoré sme nespôsobili.Tovar je neúplný alebo poškodený (vo vnútri)
Založte, prosím, online reklamáciu (odkaz nižšie), kde vás budeme informovať o ďalšom postupe.Chcete tovar vrátiť
Chápeme, že tovar nemusel splniť vaše očakávania, preto ho môžete vrátiť do 14 dní od doručenia.Nestihli ste si to vyzdvihnúť
Napíšte nám, zásielku vám pošleme znova.Čo robiť pri problémoch s platbou?
Nie je možné zaplatiť online
V prípade problémov na strane platobnej brány vám príde automatický email s možnosťou zopakovať platbu. Ak sa ani opakovaný pokus nepodarí, kontaktujte nás.Chcem zaplatiť iba bankovým prevodom
Zaplaťte na účet 2096804263/0800, VS = číslo objednávky. Po pripísaní platby (max. 2 dni) zásielku odosielame.Chcete zmeniť spôsob platby
Kontaktujte nás, pošleme vám dodatočne platobné údaje alebo zmeníme platbu na dobierku (navýšenie o 1,5 EUR)Už ste zaplatili, ale objednávka je v stave „nezaplatené“
Pošlite nám potvrdenie o platbe, skontrolujeme, kde nastala chyba
Ekologickosť obalového materiálu
Vedeli ste, že množstvo odpadu z obalov vzrástlo za posledných 10 rokov takmer o 50 %?
Myslíme ekologicky, preto spotrebujeme všetok obalový materiál, ktorý prejde naším skladom.
Balíme do nových krabíc, ale aj do už použitých.
Radi v sklade prijmeme kartónové krabice a výplne do balíkov, ktoré už doma nepotrebujete. Dajte nám o tom vedieť.