Sprievodca nákupom

Sprievodca nákupom

Doba doručenia je zvyčajne       2 – 5 pracovných dní*

Podľa veľkosti tovaru vám bude ponúknutý zoznam vhodných dopravcov. Napr. sa vám zobrazí iba obmedzená ponuka bez možnosti doručenia na výdajné miesta a do balíkomatov. Dopravca objemný balík nedoručí a vracia ho späť do skladu. 

Máte možnosť nás navštíviť na adrese Lípová 1986, Český Těšín a osobne si vyzdvihnúť zásielku v pracovnej dobe od 8:00 do 14:00. V inom čase po dohode. 

*Pri výrobe štítkov na mieru sa dodacia lehota predlžuje až na 7 dní

OSOBNÝ ODBER

Cena doručenia od 2 EUR

Pri nákupe nad 120 EUR máte dopravu od nás zadarmo

Za zásielku zaplatíte iba jedno poštovné, aj keď je rozdelená do dvoch balíkov.

Dobierka činí 1,5 EUR *

* Prepravná spoločnosť určuje, akým spôsobom uhradíte dobierku. Prosím, overte si podmienky platby u zvoleného dopravcu. 

Ďakujeme, že nám pomáhate znižovať množstvo obalového materiálu a ekologickú stopu dopravy tým, že si objednáte aspoň za 12 EUR. Pri objednávkach s nižšou hodnotou účtujeme poplatok 1,2 EUR.

Sprievodca nákupom
Sprievodca nákupom

Balíme s maximálnou starostlivosťou

Robíme všetko pre bezchybné doručenie

Náš tovar je špecifický, preto je naším hlavným cieľom maximálna ochrana pred poškodením počas prepravy. 

Pred zabalením tovar starostlivo kontrolujeme. Naše „baličky“ sú veľmi dôsledné a starostlivé. Majú doslova talent na to, ako poskladať tovar do krabice tak, aby sa nepoškodil a bol pevne ukotvený. 

Napriek tomu sa môže stať, že vám tovar príde poškodený. Reklamácie vybavujeme rýchlo a bez zbytočných prieťahov.

Možnosti platby

Platba kartou, bankovým prevodom, dobierkou, Apple Pay, Google Pay

Platba pri prevzatí (na dobierku), ktorá je spoplatnená sumou 1,5 EUR *

Faktúry sú zasielané automaticky emailom.

Sprievodca nákupom

Čo robiť pri problémoch s doručením?  

Sprievodca nákupom

Zásielka nebola doručená (strata dopravcom)

Ak zásielka ešte nebola doručená, reklamujte, prosím, u konkrétneho dopravcu. Následne nás informujte, zásielku vám odošleme znovu, aby ste nemuseli čakať na svoju objednávku. 
Sprievodca nákupom

Zásielka nebola doručená do 7 pracovných dní

Ak nemáte žiadnu správu o doručení, kontaktujte nás a okamžite preveríme, prečo zásielka ešte neprišla. 
Sprievodca nákupom

Viditeľne poškodený balík (zvonku)

Spíšte s dopravcom reklamačný protokol a balík prevezmite s výhradou alebo ho nepreberajte. Prosíme, pomôžte nám minimalizovať náklady, ktoré sme nespôsobili.
Sprievodca nákupom

Tovar je neúplný alebo poškodený (vo vnútri)

Založte, prosím, online reklamáciu (odkaz nižšie), kde vás budeme informovať o ďalšom postupe.
Sprievodca nákupom

Chcete tovar vrátiť

Chápeme, že tovar nemusel splniť vaše očakávania, preto ho môžete vrátiť do 14 dní od doručenia. 
Sprievodca nákupom

Nestihli ste si to vyzdvihnúť

Napíšte nám, zásielku vám pošleme znova. 

Čo robiť pri problémoch s platbou? 

Sprievodca nákupom

Nie je možné zaplatiť online

V prípade problémov na strane platobnej brány vám príde automatický email s možnosťou zopakovať platbu. Ak sa ani opakovaný pokus nepodarí, kontaktujte nás. 
Sprievodca nákupom

Chcem zaplatiť iba bankovým prevodom

Zaplaťte na účet 2096804263/0800, VS = číslo objednávky.  Po pripísaní platby (max. 2 dni) zásielku odosielame. 
Sprievodca nákupom

Chcete zmeniť spôsob platby

Kontaktujte nás, pošleme vám dodatočne platobné údaje alebo zmeníme platbu na dobierku (navýšenie o 1,5 EUR)
Sprievodca nákupom

Už ste zaplatili, ale objednávka je v stave „nezaplatené“

Pošlite nám potvrdenie o platbe, skontrolujeme, kde nastala chyba
Sprievodca nákupom

Ekologickosť obalového materiálu

Vedeli ste, že množstvo odpadu z obalov vzrástlo za posledných 10 rokov takmer o 50 %? 

Myslíme ekologicky, preto spotrebujeme všetok obalový materiál, ktorý prejde naším skladom. 

Balíme do nových krabíc, ale aj do už použitých. 

Radi v sklade prijmeme kartónové krabice a výplne do balíkov, ktoré už doma nepotrebujete. Dajte nám o tom vedieť. 

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz